Naar inhoud

Klanttevredenheid ASN Autoschade

Onafhankelijk tevredenheidsonderzoek voor ASN Autoschade door Tevreden.nl

met 19.360 reacties over 80 ASN Autoschade vestigingen.

 

Recente reviews

10
ASN Autoschade Den Bosch
19-09-2024

Heel vriendelijk, meedenkend, geen overdreven papierwinkel. Eigenlijk alles waar je op hoopt als je in zo'n situatie terechtkomt.

10
ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam
19-09-2024

Zij geven zeer goed advies en zijn duidelijk over wat er gaat gebeuren. Het spuitwerk ziet er goed uit. Klantvriendelijk en eerlijk.

8
ASN Autoschade Dévak Venlo
18-09-2024

Goed. Schade goed afgehandeld. Alleen was het me vooraf niet duidelijk dat de reparatie meerdere dagen kon duren.

7
ASN loket Heerlen (Hekkert Opel)
18-09-2024

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

7
ASN loket Heerlen (Hekkert Ford)
18-09-2024

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

7
ASN loket Sittard
18-09-2024

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

7
ASN loket Maastricht
18-09-2024

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

7
ASN Autoschade Heerlen
18-09-2024

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

6
ASN Vermaire loket Zandvoort
18-09-2024

Laat ik positief beginnen, de schade aan mijn auto is heel netjes hersteld. Daar ben ik blij mee. Ik heb ook wat verbeterpuntjes. Met name in de communcatie en ontbrekende verstrekte informatie. Ik heb geen informatie gekregen over hoe lang de reparatie zou duren waardoor ik dacht dat het net als een onderhoudsbeurt bij de garage 1 dag betrof. Verder kreeg ik zonder overleg een hele kleine vervangende auto (VW up van 10 je oud) terwijl ik 65 km van mijn werk afwoon, in de veronderstelling dat het 1 dag zou zijn en niet een week heb ik daar niks van gezegd, maar had ik dat wel geweten had ik hier niet mee akkoord gegaan. Ook heb ik zelf gebeld om te vragen of mijn auto al klaar was (dezelfde dag) en kreeg toen pas te horen dat het een week zou duren. Verder had niemand gezegd dat je de tank van de leen auto weer vol moet inleveren (blijkbaar vergoed de verzekering dat niet) en moest ik vanwege een volgende afspraak nog een keer terugkomen. Ik denk dat dit allemaal veel beter gecommuniceerd kan worden. Jullie hebben een app waar je vragen kan stellen, wat heel fijn is maar ik zou zeggen gebruik die ook om dit soort informatie te delen. Een klant maakt dit mogelijk maar 1 keer mee en moet hierbij goed worden geïnformeerd door het bedrijf ben ik van mening. Of anders vraag je eerst of een klant weet hoe het in zijn werk gaat.

6
ASN Autoschade Vermaire Haarlem
18-09-2024

Laat ik positief beginnen, de schade aan mijn auto is heel netjes hersteld. Daar ben ik blij mee. Ik heb ook wat verbeterpuntjes. Met name in de communcatie en ontbrekende verstrekte informatie. Ik heb geen informatie gekregen over hoe lang de reparatie zou duren waardoor ik dacht dat het net als een onderhoudsbeurt bij de garage 1 dag betrof. Verder kreeg ik zonder overleg een hele kleine vervangende auto (VW up van 10 je oud) terwijl ik 65 km van mijn werk afwoon, in de veronderstelling dat het 1 dag zou zijn en niet een week heb ik daar niks van gezegd, maar had ik dat wel geweten had ik hier niet mee akkoord gegaan. Ook heb ik zelf gebeld om te vragen of mijn auto al klaar was (dezelfde dag) en kreeg toen pas te horen dat het een week zou duren. Verder had niemand gezegd dat je de tank van de leen auto weer vol moet inleveren (blijkbaar vergoed de verzekering dat niet) en moest ik vanwege een volgende afspraak nog een keer terugkomen. Ik denk dat dit allemaal veel beter gecommuniceerd kan worden. Jullie hebben een app waar je vragen kan stellen, wat heel fijn is maar ik zou zeggen gebruik die ook om dit soort informatie te delen. Een klant maakt dit mogelijk maar 1 keer mee en moet hierbij goed worden geïnformeerd door het bedrijf ben ik van mening. Of anders vraag je eerst of een klant weet hoe het in zijn werk gaat.

Top 10 ASN Autoschade vestiging in Nederland

Nr Vestiging Aantal Score
1 ASN Autoschade Amsterdam Zuidoost 36 9.8
2 ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht 65 9.6
3 ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam 43 9.6
4 ASN Autoschade Gebr. van Leeuwen Naarden 49 9.5
5 ASN Autoschade Oud-Beijerland 35 9.5
6 ASN Autoschade Rotterdam-Zuid 47 9.4
7 ASN Autoschade Leeuwarden 42 9.4
8 ASN Autoschade Amsterdam 32 9.4
9 ASN Autoschade De IJssel 31 9.4
10 ASN Autoschade Den Bosch 67 9.3

ASN Autoschade gebruikt het onderzoeksplatform van Tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen.

Tevreden.nl meet de klantervaringen, onafhankelijk en transparant, op asnautoschade.tevreden.nl. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van ASN Autoschade. We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met ASN Autoschade te delen.

Uw feedback stellen wij zeer op prijs en u biedt ons daarmee de gelegenheid om onze dienstverlening continu te verbeteren en klantgerichter te werken.

Landelijke scores Klanttevredenheid reacties

16430 totaal

Gemiddeld cijfers van klanten
  • 8.9

    37 deze week

  • 8.9

    96 deze maand

  • 9.0

    Onze beoordeling

Onze partners

Wij zijn een trotse Unicef Buddie